2011. május 28., szombat

Kismama nadrág csomag ajándékkal leáraztam! - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Eladó a képen látható mama licious márkájú kismama hosszú farmernadrág, elég jól ki lehet használni én M-es méret voltam és 20kg-ot híztam a terhesség alatt és végig tudtam hordani! A beleírt méret L-es. Apró szépséghibája van a lába között az anyag picit szétment, megvarrtam, csak néhány milliméter nem is látszik!
Valamint egy H&M-ben vásárolt gumis derekú nyári kismama nadrág, szinte új 2x viseltem 44-es méret van beleírva de sztem inkább 42-esnek felel meg. Könnyű nyári nadrág 3/4-es! Színe törtfehér!
Ajándékba adok hozzájuk egy C&A-ban vásárolt gumis haspántot, Yessica márkájú,   ezt addig lehet hordani amíg a régi nadrágjaid jók,   de a gombot már nem tudod bekapcsolni a pici pocak miatt: )



Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-31 10:34
. Kismama nadrág csomag ajándékkal leáraztam! - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése